Sunday 17 June 2018

Sans la musique, la vie serait une erreur

Είχες ποτέ μια από αυτές τις νύχτες που νιώθεις ότι όλα σου φταίνε, τίποτα δε σου πάει καλά και αρχίζεις να υποψιάζεσαι ότι μάλλον φταις λιγάκι και εσύ;

Εκεί που καθόμουν λοιπόν με το τσιγάρο και το ποτό μου να σκοτώνω το χρόνο μου βλέποντας βιντεάκια στο youtube  πέφτω πάνω στο live του D.D Dumbo από το Pitchfork. 
Βλέποντας τον άρχισα να θαυμάζω το ταλέντο του αλλά και να ξενερώνω ακόμα πιο πολύ σκεφτόμενος πόσα ωραία πράγματα γίνονται στην πόλη και εγώ τα έχω χάσει. Αυτά βέβαια μέχρι να δω τη φάτσα μου να κουνίεται στο ρυθμό λίγο πριν το τέλος του κομματιού. Είχα ξεχάσει ότι ήμουν και εγώ εκεί από κάτω (είχα πάει κυρίως για τους Future Islands τότε).




Μαζί με το τσιγάρο έσβησα και την αυτολύπηση από τα μούτρα μου και σκέφτηκα "Sans la musique, la vie serait une erreur".
Enjoy!


No comments:

Post a Comment